سفارش چاپ آنلاین

ساخت وبلاگ

برای سرگرمی کودکان، یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید؛ استفاده از بازی فکری است. بازی‌های فکری باعث می‌شوند تا بسیاری از مفاهیم مهمی که یادگیری آنها برای کودکان سخت است، آسان شود. همچنین یک سرگرمی بسیار سالم برای آنها می‌سازید که به‌راحتی از آن غافل نمی‌شوند. بازی فکری با درگیرکردن مغز کودکان در پرورش و بهبود عملکرد آن نقش بسزایی دارند. اما مهم است که بدانید چه بازی فکری‌ای برای فرزند شما مناسب هست و بدانید که در هر مقطع سنی از چه نوع بازی‌هایی باید، استفاده کنید تا تأثیر بیشتری در رشد و پرورش کودکتان داشته باشید. در این مقاله سعی کردیم دلایل اهمیت استفاده از بازی فکری را برای استفاده فرزندان عزیزتان توضیح دهیم.

معرفی بهترین بازی فکری برای کودکان

همان‌طور که در بالا گفتیم در هر مقطع سنی کودکتان باید از بازی‌های مناسب همان سن استفاده کنید و این موضوع را هم در نظر بگیرید که بازی‌هایی که انتخاب می‌کنید بر اساس علاقه آنها هم باشد.

 

۱. بازی حلقه هوش

یکی از بهترین بازی‌هایی که کودک شما می‌تواند برای رشد ذهنی خود از آن بهره بگیرد؛ بازی حلقه هوش است. این بازی از یک میله مخروطی و تعدادی حلقه رنگی تشکیل شده است. کودک شما برای انجام بازی باید حلقه‌ها را به ترتیب از بزرگ‌ترین اندازه به کوچک‌ترین اندازه وارد میله‌ها کند. هرچند که این بازی بسیار پیش‌پاافتاده است؛ اما تشخیص اندازه‌ها برای کودکان زیر سه سال، چندان کار آسانی نیست. همچنین در این بازی، کودک با مفهوم اولیه رنگ‌ها هم آشنا می‌شود و حتی می‌تواند با کمک والدین شمارش اعداد را هم یاد بگیرد. همچنین این بازی در تقویت و هماهنگی چشم و دست‌ها نیز نقش بسیار زیادی دارد. این بازی فکری مناسب هر سنی می‌باشد.

 

۲. بازی جنگا

جنگا، یک بازی محبوب و پرطرف‌دار به سبک برج‌سازی در جهان است که هیچ محدودیت سنی‌ای ندارد. در این بازی ۵۴ بلوک چوبی در اختیار دارید که برای شروع، آنها را در ۱۸ طبقه سه‌تایی روی‌هم می‌چینید. سپس هر بازیکن به‌نوبت باید بلوک‌ها را به نحوی بیرون بکشد که برج فرو نریزد. در نهایت بلوکی را که خارج کردید؛ مجدد در بالای برج قرار می‌دهید. این بازی را تا جایی ادامه می‌دهید تا یکی از بازیکنان هنگام خارج کردن بلوک، باعث فروریختن برج شود و بازی را ببازد. این بازی فکری در افزایش تمرکز کودکان و ارتقای مهارت‌های حرکتی آنها، بی‌نظیر است.

 

منبع: https://sanapress.ir/170945/5-فایده-مهم-بازی-های-فکری-در-رشد-و-شکوفای/

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 314 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 19:26

کلاهبرداری به بهانه برنده شدن در قرعه کشی همراه اول

 

این جوان که ادعا دارد با فضای مجازی آشنا است و هرگز فکرش را نمی کرد در این دام بیفتد می گوید: یک فرد ناشناس از طریق  تماس صوتی واتساپی به من گفت که در قرعه کشی همراه اول مشترکان خوش حساب، برنده جایزه ای شده ام. بعد از اینکه اعتمادم را جلب کرد، شماره کارتم را به بهانه ارسال شناسه واریز، کد پیامک شده  یا همان رمز دوم کارت بانکی از من گرفت و بعد از یک ساعت پیامک های دریافت از حسابم اراسل می شد تا اینکه کل موجودی حساب ام برداشت شد به پلیس فتا مراجعه کردم، در نهایت این فرد در یکی از استان های کشور دستگیر شد. گویا این فرد با برقراری ارتباط واتساپی با شهروندان در تمام استان ها با عنوان اینکه شما در در قرعه کشی همراه اول برنده شده اید، اقدام به کلاهبردای و دریافت اطلاعات کارت بانکی افراد می کرد.

 

این پرونده نمونه ای واقعی از حجم پرونده های کلاهبرداری است که در پلیس فتا تشکیل شده است و عموما شیادان فضای مجازی با جعل نام یا لوگوی سازمان‌های مختلف و همچنین با ایجاد حساب کاربری جعلی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به فریب شهروندان کرده و متاسفانه افراد ساده لوح در این دام گرفتار می شوند.

منبع: https://sanapress.ir/169344/چگونه-قربانی-واتس-آپ-نشویم؟-بیا-تو-وات/

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 135 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 19:26

تغییر ساعات اداری در چه استان‌هایی نهایی شد؟

هیئت دولت مصوب کرد تا به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق ادارات، استانداران اقدام به بررسی و ابلاغ تغییر ساعات ادارات استان خود کنند.

طبق اعلام شرکت توانیر، تغییر ساعات ادارات کشور به گونه‌ای که صبح زودتر کارمندان مشغول به کار شوند و پیش از ساعت 14 ادارات تعطیل شوند، 1000 تا 1200 مگاوات صرفه‌جویی در مصرف برق کشور به همراه خواهد داشت که این میزان صرفه‌جویی در ایام پیک مصرف برق تابستان، می‌تواند کمک مؤثری به پایداری شبکه برق باشد.

صبح امروز، «آرش کردی»، مدیرعامل شرکت توانیر از نهایی شدن تغییر ساعات ادارات در 10 استان کشور خبر داد و اعلام کرد: "طبق مصوبه دولت، اختیار تغییر ساعات اداری به استانداران داده شده است و تاکنون تغییر ساعات اداری در 10 استان کشور که گرمسیر هستند، اجرایی شده است و احتمالاً در روزهای آینده تعداد استان‌های مشمول این طرح به 20 استان می‌رسد."

منبع: https://www.jadidpress.ir

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 150 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 19:20

گران ترین محصول مازراتی کدام است؟

مازراتی از گران‌ترین محصول با نام ام سی 20 که خودرویی روباز است رونمایی کرد. این کمپانی ساخت محصول جدید خود را تغییر دیدگاه کارخانه می‌داند. محصول جدید مازراتی سقف شیشه‌ای روباز دارد که این سقف با یک دکمه مات و شفاف می‌شود. همچنین باز و بسته شدن سقف این خودرو فقط 12 ثانیه طول می‌‌کشد و پشت صندلی راننده مخفی می‌شود. شیشه این سقف با مواد الکتروکرومیک ساخته شده است.

از لحاظ ظاهر، ام سی 20 به کوپه شباهت دارد، حتی درهای این محصول نیز همانند کوبه ام سی 20  رو به بالا باز می‌شود. ولی مازراتی این محصول را به زبان ایتالیایی با پسوند چلو یا آسمان، از کوپه متمایز کرده است. ام سی 20 به موتوری با قدرت 630 اسب بخار مجهز شده که 3 ثانیه طول می‌کشد تا از شتاب صفر به صد برسد. با این محصول در حداکثر سرعت می‌توان 320 کیلومتر در ساعت راند.

ام سی 20 قیمتی معادل 280 هزار دلار دارد که مشخص می‌شود نسبت به محصولات مشابه گران‌ترین خودرو کمپانی مازراتی است.

منبع: https://www.jadidpress.ir

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 19:19

مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز

مجموعه فرهنگی سینمایی هنرشهرآفتاب در مجتمع بزرگ تجاری تفریحی خلیج فارس، با برخورداری از ۸ سالن مجهز به پروژکتورهای D-Cinema با کیفیت تصویر2K و صدای Dolby 7.1، بیش از ۱۶۰۰ صندلی را در خود جای داده ست. سالن سینمای سه‎‌بعدی (با تصوير3D و صدای همه جانبه Auro 11.1)، سالن سینمای کودک و نوجوان، سالن VIP، سالن چندمنظوره (سینما، تاتر، موسیقی)، سالن گفتگو و بلک باکس تئاتر با ظرفیت 90 صندلی از جمله‌ی این سالن هاست. قابل ذکر است که در کلیه سالن ها فضای ویژه ی استقرار ویلچر عزیزان توان یاب تعبیه شده است. 

از دیگر بخش های این مجموعه می توان به گالری هنری، فروشگاه عرضه محصولات هنری، کتابفروشی،کافه رستوران و خانه بازی کودکان نیز اشاره کرد.مجموعه فرهنگی سینمایی "هنرشهرآفتاب" با احترام به مخاطب فرهنگ و هنر ایرانی و با هدف کمک به توسعه سینمای ملی در آذر ۹۶ به بهر برداری رسیده که به یقین سهم مهمی در اعتلای سینمای ایران ایفا خواهدکرد.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 244 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 19:15

پردیس سینمایی گلستان به عنوان اولین مجتمع سینمایی بعد از چهل و هشت سال در شیراز شامل بر سه سالن احداث گردیده و از مردادماه 95 آغاز به کار نموده است. در ساخت مجموعه سعی شده است بالاترین حد استاندارد صدا تصویر و امکانات رفاهی سالنهای سینما رعایت شود.

پردیس سینمایی گلستان یک سینما در شهر شیراز، ایران است. این سینما که در سال ۱۳۹۵ تأسیس شده هم‌اکنون متعلق به بخش خصوصی می‌باشد و دارای سه سالن نمایش می‌باشد. اکران‌های زیادی در این سالن انجام شده است که افراد توانستند فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

برای شناخت پردیس سینمایی گلستان اینجا کلیک کنید

 

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 19:13

مجموعه سینمایی بازار بزرگ ایران در جشنواره فیلم فجر سی وهفتم با نمایش فیلم مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده به عنوان مدرنترین سینمای کشور شروع به فعالیت کرد.مجموعه پیشرفته سینمایی بازار بزرگ ایران با 12 سالن و ظرفیت بیش از 1800 نفر شامل 9 سالن جهت اکران فیلم های روز و 3 سالن اختصاصی خانوادگی هر یک به ظرفیت 17 نفر با امکانات ویژه و امکان انتخاب فیلم مورد نظر برای مخاطبان گرامی است.

مساحت کلی این پردیس 5700 متر مربع میباشد. امکان ساپورت تکنولوژی(بزرگترین اندازه و بالاترین وضوح تصویر در پرده نمایش ) و همچنین سیستم تصویری 4K/RGB LASER ;که در کشور منحصر به فرد میباشد. سیستم صوتی فوق مدرن AROUMAX شرکت BARCO بلژیک (پخش صوتی 1به 10 ، ا به 7) که در کشور منحصر به فرد میباشد.تعداد221 صندلی این پردیس قابلیت تنظیم موتورایز زیر پایی و زاویه تکیه گاه را دارا میباشد.امکان استفاده از اتوماسیون و سیستم TMS یا مدیریت متمرکز کنترل پخش فیلم بصورت دریافت مستقیم از ماهواره و پخش همزمان در اکرانهای جهانی از افتخارات این سینماست.

منبع: https://www.irantic.com/places/1227/پردیس-سینمایی-ایران-مال

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 19:10